Nielegalny Google
4 czerwca 2008, 11:04Grupa organizacji zajmujących się ochroną prywatności, wśród nich World Privacy Forum, Electronic Privacy Information Center (EPIC) oraz American Civil Liberties Union of Norther California, wystosowała list do prezesa Google'a Erica Schmidta. W liście tym twierdzą, że witryna Google'a działa... niezgodnie z prawem.
Definitywny koniec marki ATI
25 października 2010, 16:50Na rynku zadebiutowała nowa rodzina kart graficznych AMD z serii Radeon HD 68xx. Ich wydajność jest podobna do wydajności popularnych HD 5850, a cena rozpoczyna się od 239 dolarów.
Sztuka współczesna na talerzu
3 kwietnia 2013, 10:34Blue Bottle Coffee Bar przy Muzeum Sztuki Współczesnej w San Francisco oferuje desery wzorowane na słynnych dziełach z tutejszej kolekcji. Zmęczeni chodzeniem goście mogą skosztować np. ciast à la Piet Mondrian czy Wayne Thiebaud.
Często wykorzystywane zapachy nie zawsze tworzą perfumy odnoszące największe sukcesy
4 lipca 2019, 11:15Perfumy, w których występują najpopularniejsze zapachy (nuty i akordy), niekoniecznie otrzymują najwyższe oceny użytkowników. Takie są wyniki badania opinii ze sklepów internetowych. Naukowcy z Imperial College London (ICL) przeanalizowali aż 10 tys. perfum oraz ich online'owe oceny. Wyniki ukazały się w piśmie PLoS ONE.
Koszykarskie korzenie marki Jordan – Od NBA do globalnej popularności
15 października 2023, 21:15W jednej z najlepszych animacji tego roku słynny nowojorski superbohater na co dzień nosi kostium człowieka - pająka, poza „pracą” – streetowe evergreeny, takie jak hoodies, joggery czy kurtka oversize. Ale z całej casulowej stylówki chłopaka tak naprawdę pamięta się tylko jedno: jego buty Jordan. Mało która z rzeczy, które dzieją się w filmie, budzi w bohaterze takie emocje, jak fakt, że współlokator podbiera mu sneakersy. Co tam superzłole i ratowanie świata… wiadomo, że najważniejsze są kicksy Air Jordan 1!
Czy piwo z octem to nadal smaczne piwo?
28 lutego 2007, 09:29Na smak wpływa nie tylko sam smak, ale jak już wcześniej pisaliśmy, także kolor czy wiedza na temat składu napoju/potrawy, a także o tym, kto je przygotował/wyprodukował. Do tej pory udowodniono, że gdy poinformuje się konsumentów, jakiej marki produkt im podano, może to prowadzić do wzrostu oceny.
Smakowe paski reklamowe
30 kwietnia 2009, 14:57Peel and Taste to nowa metoda reklamowania napojów i produktów spożywczych. Cieniutkie listki przypominają gumę do żucia lub paski odświeżające oddech. Są pakowane w przezroczystą folię. Wystarczy wziąć je do ust, by poczuć, jak smakuje interesujące nas piwo czy debiutująca marka chipsów.
Skype już w pełni należy do Microsoftu
17 października 2011, 09:49Microsoft zakończył proces przejmowania Skype'a. W ubiegłym tygodniu, gdy Komisja Europejska wyraziła zgodę na przejęcie, zniknęła ostatnia przeszkoda na drodze połączenia obu firm.
Maskotki z płatków patrzą na dzieci w dół, a na dorosłych prosto przed siebie
3 kwietnia 2014, 09:14Przyglądając się 65 rodzajom płatków śniadaniowych w 10 różnych sklepach spożywczych, psycholodzy z Uniwersytetu Cornella zauważyli, że płatki przeznaczone dla dzieci umieszczano na półkach o połowę niżej niż płatki dla dorosłych (te pierwsze znajdowały się na wysokości 23 cali - ok. 58 cm - a drugie na wysokości 48 cali, czyli ok. 122 cm).
Metoda na śledzenie wyładowań neuronów w czasie rzeczywistym
25 listopada 2015, 12:56Zespół z Duke University i Uniwersytetu Stanforda opracował technikę o rozdzielczości czasowej ok. 0,2 ms, co pozwala uchwycić w czasie rzeczywistym potencjały czynnościowe w mózgu ssaka.
